Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Постинг
10.08.2017 22:41 -
Кресненското дефиле най-опасният път в страната, започна да превръщат пътя Пловдив - Асеновград в магистрала
Изправят завоите през Кресненското дефиле
13:23 | 10 август 2017
Това каза пред журналисти в Пловдив министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков.
От всички варианти за този стратегически, по думите му път от коридор номер 4, този съчетава максимално всички изисквания по екологично, икономическо и социално отношение.
Проектът включва изграждането и на необходимата екологична инфраструктура, която да защити всички биологични видове - мрежови съоръжения, надлези, тунели за животни, което включва и шест връзки между двете трасета.
”Пътпроект 2000” ще проектира АМ ”Струма” през Кресна
Нанков добави, че технологично този вариант е и най-лесно и бързо изпълним. Той каза, че на 11 септември ще се състои обществено обсъждане на проекта в общините Симитли и Кресна.
Нанков е категоричен, че е безумно да се копае тунел в район, който е сеизмично най-активен у нас и с наличие на тежки магмени скали с повишено съдържание на радиоактивни елементи, в това число и уран.
Не не последно място министърът посочи, че е изключително скъпо съоръжение, което по думите му ще отнеме минимум 6 години за строителството.
Ако до май-юни 2019 година нямаме строително разрешение, ще загубим европейското финансиране (1,5 млрд. лв.), каза още Николай Нанков, който присъства в Пловдив на първа копка на проекта за разширяване на пътя Пловдив-Асеновград.
Бизнесмени от региона са притеснени за съдбата на крайпътните магазини и заведения. Според търговците приемлив вариант за магистрала “Струма“ е изграждането и на 4-те платна от северната част на пролома, а сегашният път да си остане алтернативен.
Представителите на различните организации днес се обединиха около това, че проектът за Кресненското дефиле трябва да е такъв, който да не отнема поминъка на местните хора. Повечето от НПО-та подкрепят варианта познат като "Източния", който предвижда запазване на едната лента в посока Гърция и изграждане на обход източно от Кресна.
Кървавото трасе през Кресненското дефиле
77 са загиналите, а 419 ранените при 1163 катастрофи в района на Кресненското дефиле и пътя Благоевград - Сандански от 2012 г. до 2016 г., съобщиха днес от Асоциацията на пострадалите при катастрофи и определиха мястото като най-кървавия пътен участък у нас.
Догодина ще имаме рехабилитирана 10-километрова отсечка от пътя Асеновград – Пловдив с габарити на магистрала, заяви министър Николай Нанков. Реконструкцията на пътя Асеновград – Пловдив е сред най-стойностните проекти по Оперативна програма „Региони в растеж“. Това каза пред журналисти министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков, след като бе направена символичната първа копка за ремонтните дейности на 10-километровия участък от път II-86 Пловдив – Асеновград, предаде "Фокус".
15 месеца е срокът за изпълнение на дейностите по натоварения пътен участък.
„Догодина със сигурност ще имаме рехабилитирана отсечка и ще разширим лентите за движение до габарити на магистрала. Ще има 2 активни ленти за движение и една аварийна, като 2 метра ще бъде разделителната ивица между двете платна“, подчерта Нанков.
По думите му, ще бъде изградено ново платно от източната страна на съществуващия път и две кръгови кръстовища: при разклона за село Крумово и при разклона за Куклен.
Първо ще бъде изградена новата лента с две платна в източна посока, а след това ще бъде рехабилитиран и старият участък от пътя.
„С новите габарити на пътя ще бъде решен и проблемът със сигурността и безопасността на преминаване“, каза още Николай Нанков.
Статистиката сочи, че само за последните 5 години в тази 10-километрова отсечка са възникнали 396 катастрофи, при които са ранени 117 души, а 7 са загинали. Трасето се ползва от пътуващите към областите Кърджали, Смолян и Хасково. Свързва Пловдив с Асеновград, но прави и основните връзки с летището, с Бачковския манастир и с курорта Пампорово.
Проектът се финансира по Оперативна програма „Региони в растеж“ чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Около 25 млн. лв. е финансирането, 85% е европейското участие, а 15% (4 млн. лв.) е националното съфинансиране.
БТА
Най-добрият вариант за пътя по Кресненското дефиле е изграждането на две трасета. Едното - в посока София, да се качи източно от дефилето, а в обратна посока - да се запази сегашният път, като се разшири и се изправят завоите.Това каза пред журналисти в Пловдив министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков.
От всички варианти за този стратегически, по думите му път от коридор номер 4, този съчетава максимално всички изисквания по екологично, икономическо и социално отношение.
Проектът включва изграждането и на необходимата екологична инфраструктура, която да защити всички биологични видове - мрежови съоръжения, надлези, тунели за животни, което включва и шест връзки между двете трасета.
”Пътпроект 2000” ще проектира АМ ”Струма” през Кресна
Нанков добави, че технологично този вариант е и най-лесно и бързо изпълним. Той каза, че на 11 септември ще се състои обществено обсъждане на проекта в общините Симитли и Кресна.
Нанков е категоричен, че е безумно да се копае тунел в район, който е сеизмично най-активен у нас и с наличие на тежки магмени скали с повишено съдържание на радиоактивни елементи, в това число и уран.
Не не последно място министърът посочи, че е изключително скъпо съоръжение, което по думите му ще отнеме минимум 6 години за строителството.
Ако до май-юни 2019 година нямаме строително разрешение, ще загубим европейското финансиране (1,5 млрд. лв.), каза още Николай Нанков, който присъства в Пловдив на първа копка на проекта за разширяване на пътя Пловдив-Асеновград.
Бизнесмени от региона са притеснени за съдбата на крайпътните магазини и заведения. Според търговците приемлив вариант за магистрала “Струма“ е изграждането и на 4-те платна от северната част на пролома, а сегашният път да си остане алтернативен.
Представителите на различните организации днес се обединиха около това, че проектът за Кресненското дефиле трябва да е такъв, който да не отнема поминъка на местните хора. Повечето от НПО-та подкрепят варианта познат като "Източния", който предвижда запазване на едната лента в посока Гърция и изграждане на обход източно от Кресна.
Кървавото трасе през Кресненското дефиле
77 са загиналите, а 419 ранените при 1163 катастрофи в района на Кресненското дефиле и пътя Благоевград - Сандански от 2012 г. до 2016 г., съобщиха днес от Асоциацията на пострадалите при катастрофи и определиха мястото като най-кървавия пътен участък у нас.
Догодина ще имаме рехабилитирана 10-километрова отсечка от пътя Асеновград – Пловдив с габарити на магистрала, заяви министър Николай Нанков. Реконструкцията на пътя Асеновград – Пловдив е сред най-стойностните проекти по Оперативна програма „Региони в растеж“. Това каза пред журналисти министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков, след като бе направена символичната първа копка за ремонтните дейности на 10-километровия участък от път II-86 Пловдив – Асеновград, предаде "Фокус".
15 месеца е срокът за изпълнение на дейностите по натоварения пътен участък.
„Догодина със сигурност ще имаме рехабилитирана отсечка и ще разширим лентите за движение до габарити на магистрала. Ще има 2 активни ленти за движение и една аварийна, като 2 метра ще бъде разделителната ивица между двете платна“, подчерта Нанков.
По думите му, ще бъде изградено ново платно от източната страна на съществуващия път и две кръгови кръстовища: при разклона за село Крумово и при разклона за Куклен.
Първо ще бъде изградена новата лента с две платна в източна посока, а след това ще бъде рехабилитиран и старият участък от пътя.
„С новите габарити на пътя ще бъде решен и проблемът със сигурността и безопасността на преминаване“, каза още Николай Нанков.
Статистиката сочи, че само за последните 5 години в тази 10-километрова отсечка са възникнали 396 катастрофи, при които са ранени 117 души, а 7 са загинали. Трасето се ползва от пътуващите към областите Кърджали, Смолян и Хасково. Свързва Пловдив с Асеновград, но прави и основните връзки с летището, с Бачковския манастир и с курорта Пампорово.
Проектът се финансира по Оперативна програма „Региони в растеж“ чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Около 25 млн. лв. е финансирането, 85% е европейското участие, а 15% (4 млн. лв.) е националното съфинансиране.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 116